Vi söker vikarie för vår insamlingsansvarige

Då Hundstallets insamlingsansvarige går på föräldraledighet och vi söker nu hennes ersättare. Vill du vara med och ge hundar en andra chans? Vill du bidra till att Hundstallet kan bedriva sin verksamhet ännu bättre? Vill du jobba för att stärka Hundstallets insamlingsarbete ytterligare? Då är du den person som vi söker!

Du kommer att bli en viktig del i vårt växande insamlings- och kommunikationsteam på Hundstallets kansli. Vi erbjuder dig ett omväxlande och spännande arbete där du jobbar självständigt i ett utvecklingsdrivet team. Du rapporterar till Kommunikations- och insamlingschefen. Du kommer fokusera på att säkerställa och utveckla Hundstallets arbete för insamling, både tillsammans med insamlings- och kommunikationsteamet och med externa aktörer. Din kunskap inom och förståelse för målgruppsinriktad kommunikation, liksom känsla för grafisk formgivning, är viktiga faktorer för att du ska kunna lyckas i ditt arbete.

Tjän­sten är en visstidsanställning fram till den 1 september 2023. Vi ser gärna att du kan börja så snart som möjligt. Du kom­mer att vara baserad på Hundstallets kon­tor i Åkeshov, i Stockholm.

Är det dig vi söker? Skicka då in din ansökan senast den 20 juni.

För frågor om tjänsten, kontakta Niklas Lindh, insamlings- och kommunikationschef,  niklas@hundstallet.se eller tel: 010-175 32 42.