Hyllningsgåva
Livet är för kort för att inte fira eller firas! Fyller din hund år eller har någon du tycker om fått ett nytt jobb eller gått i pension? Det finns alltid en anledning att fira!
Gör någon glad med en hyllningsgåva och stötta samtidigt hundar i nöd.
Bra att veta kring bekräftelsemail och gåvoblad
1. Efter din beställning
När du har slutfört din beställning skickas oftast ett bekräftelsemejl till din e-postadress.
Avsändare: Hundstallet
Om du inte har fått något mejl:
- Kontrollera om pengar har dragits från ditt konto.
- Om ingen betalning har dragits: Beställningen har troligen inte gått igenom. Du behöver göra en ny beställning.
Om betalning har dragits:
- Titta först i din skräppost.
- Hittar du fortfarande inget? Kontakta vår Givarservice via telefon eller e-post.
Observera att det kan vara viss handläggningstid, så hör gärna av dig så snart som möjligt.
2. Om du valt att få gåvoblad via e-post
Om du har valt att få gåvobladet skickat via mejl (till dig själv, en anhörig, jubilaren eller en begravningsbyrå):
- Då får du ett separat mejl med en bifogad PDF. Även detta mejl kommer från Hundstallet.
3. Om gåvobladet ser konstigt ut
Ibland kan det bli fel i layouten på gåvobladet, t.ex. konstiga tecken eller radbrytningar – även om det såg bra ut i formuläret.
- Detta beror på tekniska begränsningar i mallen vi använder. Tyvärr går det inte att lägga in egna symboler eller göra egna radbrytningar.
4. Om du vill veta hur mycket som skänkts
Som anhörig eller jubilar kan du kontakta Givarservice för att få reda på:
- Hur många gåvoblad som beställts i en viss persons namn.
Obs! Vi kan bara se gåvor som beställts via vår hemsida. Gåvor som getts via andra vägar (t.ex. via bankgiro utan formulär) kan därför saknas i sammanställningen.